jennynickert

Alla inlägg under juli 2010

Av jenny nickert - 31 juli 2010 15:30

  • idag har jag packat upp allt jag hade köpt ifrån öland x:
    hela bilen var knök full med grejor !
    saknar öland redan D:
    ska nog faktist flytta dit när jag fyller 18 hade ja tänkt
    rätt mysigt där , men då ska det vara nära bödasand !
    ett underbart ställe att bada på , troll skogen var jättemysig att gå igenom och kolla på träd som växte hursom helst x:
    just nu sitter jag och tänker på en väldigt speciell person..
    som får mig på glatt humör .
    nej nu ska jag ta och gå ut en sväng o springa :)

    hare så bra allihopa..pusshejj<3

    jenny   

Av jenny nickert - 23 juli 2010 14:57

  • nu sitter jag och slöar ,
    är precis klart med packningen !
    har fått en longboard av brorsan (A'
    han är ju bara för king !
    sitter också tänker på en person som får mig att le .

    lyssnar på -*eric saade - break of dawn* 


    jenny   
     

Av jenny nickert - 23 juli 2010 14:29

  • sitter just nu och skriver, fillan sitter brevid (y'
    håller på och packar lite , åker till öland imorgon .
    kommer bli fett mysigt , fast längtar ändå hem
    ska träffa världens
    sötaste pöjk :D
    min dag ser ut som en nästan normal dag eller något sånt !
    hare bra alla , puss O3O

    jenny  

Av jenny nickert - 2 juli 2010 21:45

  • - du tillhör mitt hjärta , finaste ängel utan vingar ,
    du får mitt hjärta dunka fortare än vad det ska göra !
    blev så jävla glad när du blev min!
    älskar dig , du tillhör alltid mitt hjärta , du tillhör mitt liv nu !
    hoppas det blir mycket mer än bara en flickvän
    hjärtat jag älskar dig (L)
    du har ett fint utseende , jag går inte på det igentligen , men du är verkligen hur söt som helst !
    jag är glad över att jag fick dig..<3
    min finaste skatt du har blivet min , du fanns i mina drömmar förr men nu är du verkligen min..


michaela jag vill att du ska veta du sitter fast i mitt hjärta ..<3
kan säga tusen ord till dig,
men de skulle bli som en hel bok ,
första blicken jag såg dig, var du perfekt..
kan inte sluta tänka på dig hjärtat . du är som en doftande ros för mig.


kan inte fatta att det är vi på första ögonblicket , du betyder grymt hos mig !
vill visa allt jag vill visaför dig . vill ge dig all jävla kärlek jag bara kan .
måste ses så snart som möjligt älskling(L)

Av jenny nickert - 2 juli 2010 18:27

  • idag vaknade jag av ett spratt ...
    pgr av en kille jag absolut inte kan sluta tänka på.
    han är en ängel utan vingar :O
    kan inte sluta tänka på han fina ögon .
    jag är helt och hållet kär !
    inte en tveka att ja vill ha honom ^^,
    en otroligt fin underbar kille som inte alls bor långt ifrån mig
    ja vill inte drömma längre om honom.
    jag vill att mina drömmar går i uppfyllelse ist !?
    thihi.. jaja nu ska jag äta tacopizza med mamma sen blir det tv ,
    sov över hos min favvo girl inatt felicia boman (L)
    ha en bra dag ..
       jenny  


Av jenny nickert - 1 juli 2010 11:55

  • idag har jag inte alls gjort så mycke :)
    det ända jag har gjort är att gått upp o duschat sen ätit frukost och suttit mig här :)
    as nice ;) thehe
    nu ska jag snart börja packa ska åka till min lillaskorpa vid halv två ;D
    de kommer bli mysmys (A)
    kan ju skriva lite med sen om man får låna hennes data ofc ;) 

     jenny  


Presentation


jenna,kladdkakan o.O

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards