jennynickert

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

dagens låt/text.. gjord av mig

Av jenny nickert - 11 augusti 2010 20:54

  
vers: 1
stängede mina ögonlock försökte se dig,
men ingenting kom fram bara ett svart moln
ingenting är helt längre, jag fick vakna ensam utan dig,
allt är trasigt , hjärtat , glas.
minns du när jag försvann i kroatien ..
juste. ' du kom inte ens och leta '

ref:- ingenting är som vanligt jag var tvungen att gråta mig till söms för att sova-a
ingenting är som förr då det var dessektlik..



vers: 2
kände en ovanlig känsla att allting skulle flyga bort,
jag vaknade ifrånmina tankar kunde inte klara av mina tårar som
ville ut
dom bara forsa ut ur mina ögon som sved .
föröskte med all kraft att suga tillbaka dig ifrån (the heaven baby)
men dom hade redan tagit dig..

ref:2x
-..-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

</3

Av jenny nickert - 27 augusti 2010 20:29


3 månader idag. inte fått något svart eller medelanden.. jag hoppas du vet att jag älskar dig , glömmer aldrig dina skratt eller din sjuka humor..du är den bästa pappan i livet!men ändå inte vart hos dig på tre månader, inte fått någon kram eller n...

Av jenny nickert - 26 augusti 2010 16:32


     killen, du skaveta att jag gillar dig grymt mycke :smen vågr fan nt berättat , helt omöjligt du skulle säkert börja igga mig eller någonting bryr mig fan nt om åldern heller, bara mangillar en . önska fan att du va min , drömm...

Av jenny nickert - 8 augusti 2010 20:44

           älskar att ta foton .. ja som ni förstår så skriver jag musik med .. men har nt gjort det på ett tag eftersom min gitarr är sönder-.- ...

Av jenny nickert - 8 augusti 2010 18:35

simon du kan ju inte läsa men jag vill att du ska veta, att jag skaffe ringen för typ tre veckorsen.. jag lovade dig att göra det . även om det kostade.. brydde mig inte ett skit om priset, gjorde det för din skull bara för jag älskar dig fast du int...

Av jenny nickert - 3 augusti 2010 22:25

pappa. jag trodde det inte skulle bli såhär.. jag älskade dig ju :'(varför gjorde du såhär mot mig.. varför bara lämna mig så .?du var det bästa som fanns ju att du sålde din lägenhet och gav bort oss ?! FÖRLÅT... JAG VILLE INTE SÅRA. ni kom med den ...

Presentation


jenna,kladdkakan o.O

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards