jennynickert

Alla inlägg den 27 augusti 2010

</3

Av jenny nickert - 27 augusti 2010 20:29

  • 3 månader idag.
    inte fått något svart eller medelanden..
    jag hoppas du vet att jag älskar dig ,
    glömmer aldrig dina skratt eller din sjuka humor..
    du är den bästa pappan i livet!
    men ändå inte vart hos dig på tre månader,
    inte fått någon kram eller nått
    saknar den tid då det var vi,
    varför kan det inte ändras för ?
    ser du inte att jag mår dåligt av att inte få krama dig ?
    vet inte hur jag ska ta mig till .
    jag hatar att jag älskar dig,
    du visade vägarna ut ur helvetet ibland.
    men det får jag själv sköta nu.
    du har sviket mig totalt .
    har aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt.
    jo en gång i tiden när jag var liten..
    men vafan du var hos mig då ?
    önska med all jävla kött och blod
  • att jag skulle kunna få
    kontakten att få bo hos dig igen..
    saknar den tiden,
    du sa alltid godnatt, när vi
    bråka kramade du om mig och bad oss
    vara sams ist för att bråka.
    SNÄLLA SNÄLLA jag vill vara hos dig.
    alla dom dåliga tiderna har


  •   

    jag bara skadat mig eller gjort mig illa p
    å något sätt. du stoppade alltid mig med det..
    jonas lindblad jag vill inte vi har det såhär..
    du är förhelvete min pappa :'(
    jag saknar dig så mycket så
  • jag skar mig vid handleden 3mm djupt.
    kunde inte låta bli att känna blodet
    rann ner på handen och droppa ner på golvet,
    skrev sen i boken datumet jag flytta
    hem till mamma för du inte ville veta av mig..
    förlåt, jag ville du bara skulle veta att du finns i mitt hjärta..

    27/05-2010 dagen du krossade mig som fan..
    datumet jag aldrig någonsin kommer att glömma.. </3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jenna,kladdkakan o.O

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards