jennynickert

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av jenny nickert - 2 augusti 2010 22:47

när min telefon ringde, kollade jag först på vem det var ..
det var din pappa simon ..
jag svararade..


- hej, det är jenny.
- hej jenny det är fredrik . , jag ville bara kolla hur det var med dig.. det var ett tag sen vi fick se dig.
- ja det ver det .. ni ska veta hur mycket jag saknar er. både dig och elin.
- kan du inte komma över en dag , det skulle värma oss väl. du va som en i familjen, men det är du än ..
-'snyft' du fredrik var som en extra pappa. det är du än, men kan du inte be elin att hon ringer mig i veckan då så kanske jag kan komma över..
- jo detta ska jag allt göra, men nu måste jag kila, ska ut med dogglas..
du får ha det så bra jenny!
- åhh, kramaom dogglas från mig, saknar denrackarn..
detsamma fredrik ochhälsa elin!
båda ( hejdå )


jag kommer inte kunna sova inatt ..
jag fick tårar i ögonen :')
det samtalet glädje mig stort, helvete vad glad jag blev ..
amen ja måste sova nu , GODNATT ALLA !


hoppas vi ses i andra livet simon (L)
du är min ängel i de blå hoppas du ser oss två.<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jenna,kladdkakan o.O

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards